Producenci
Promocje
Polar męski PLM001 ciemny szary melanż 4F
Polar męski PLM001 ciemny szary melanż 4F
129,99 zł 109,99 zł
Koszulka TSM001 4F Czarny
Koszulka TSM001 4F Czarny
39,99 zł 35,00 zł
Kurtka damska puchowa 4F KUD004 Purple
Kurtka damska puchowa 4F KUD004 Purple
279,00 zł 159,99 zł
Kurtka damska puchowa 4F KUD004 Granatowy
Kurtka damska puchowa 4F KUD004 Granatowy
279,00 zł 159,99 zł
Polar męski PLM001 Czerwony melanż 4F
Polar męski PLM001 Czerwony melanż 4F
129,99 zł 109,99 zł
Koszulka TSM001 4F Biały
Koszulka TSM001 4F Biały
39,99 zł 29,99 zł
Plecak H4Z18 PCU004 4F (czarny melanż)
Plecak H4Z18 PCU004 4F (czarny melanż)
99,99 zł 79,99 zł
Bielizna polarowa BIDP001 Turkus
Bielizna polarowa BIDP001 Turkus
89,00 zł 69,99 zł
Bielizna polarowa BIMP002 Navy Blue
Bielizna polarowa BIMP002 Navy Blue
100,00 zł 54,99 zł
Bielizna polarowa BIMP002 GREY
Bielizna polarowa BIMP002 GREY
100,00 zł 54,99 zł
Damskie spodnie fitness SPDF001
Damskie spodnie fitness SPDF001
49,99 zł 44,99 zł
Zwroty i reklamacje

Reklamacje Konsumenckie

  1. Sklep internetowy We-active.pl jako sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, których szczegółowy opis znajduje się w Kodeksie Cywilny w Dziale zatytułowanym Rękojmia za wady od Art. 556 do Art. 576 Kodeksu Cywilnego.

  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania towaru, konsument jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, wedle własnego wyboru:

    • poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego on-line pod adresem https://www.we-active.pl/reklamacje/;

    • wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby lub lokalu przedsiębiorcy;

    • wysyłając zawiadomienie na adres e-mail;

 

  1. Wypełniając formularz reklamacyjny o którym mowa w punkcie a) konsument otrzyma, na podany adres e-mail, zgłoszenie reklamacyjne w formacie .pdf, które po wydrukowaniu i podpisaniu należy przekazać sprzedawcy.

  2. Dla zawiadomień o których mowa w punktach b), c) konsument może skorzystać z wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku, gdzie wskazane zostaną co najmniej:

    • imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację,

    • określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar),

    • dowód zakupu reklamowanego towaru,

    • opis niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację,

    • żądanie reklamującego,

    • datę wniesienia reklamacji,

    • podpis zgłaszającego reklamację,

w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.

  1. W celu umożliwienia Sprzedawcy podjęcia decyzji o uznaniu bądź nie reklamacji, Konsument obowiązany jest odesłać reklamowane towary do siedziby Sprzedawcy albo przekazać je Sprzedawcy albo osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, aby Sprzedawca mógł dokonać oględzin lub oddać reklamowane towary celem zaopiniowania ich przez rzeczoznawcę. Przekazywany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym. W przypadku uznania roszczeń konsumenta za zasadne sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).

  2. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący, może żądać obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
    Ponadto konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową, rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny niż żądany przez niego sposób zaspokojenia.
    Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
    Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  3. Prowadzenie przez Sklep internetowy we-active.pl postępowania reklamacyjnego nie ogranicza:

    • prawa zgłaszającego do korzystania z bezpłatnej pomocy prawnej którą każdy konsument może uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów;

    • dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia.

W przypadku gdy sprzedawca nie uzna reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie http://www.uokik.gov.pl
Ponadto Sklep internetowy we-active.pl podaje, iż istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań́ umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.

§ 8
Zwrot towaru, korzystanie z prawa odstąpienia

  1. Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w § 8 ust. 12, konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 30 (trzydziestu) dni bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów innych niż koszty przewidziane w § 8 ust. 11.

  2. Okres odstąpienia, o którym mowa w § 8 ust. 1, wygasa po trzydziestu dniach liczonych od dnia, w którym konsument albo strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta wejdzie w fizyczne posiadanie towarów.




Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl